donderdag 4 augustus 2011

NEVER give up!

Eigenlijk zoek ik al langer naar een mogelijkheid om af en toe een verhaaltje op internet te kunnen zetten. Het kunnen allerlei stukjes zijn. gedachten die mij bezighouden, leuke dingetjes om te weten, noem het maar op.
En het is natuurlijk helemaal leuk als er ook nog mensen zijn die het leuk vinden om het te lezen! Of dat gaat lukken weet ik natuurlijk niet. In ieder geval zal ik (zeker in het begin) nog wel even moeten leren hoe dit allemaal werkt!
In dit eerste artikeltje ook maar even kijken hoe een plaatje eruit komt te zien. Als voorbeeld heb ik hiervoor één van mijn favoriete afbeeldingen gebruikt. Het is een plaatje waar ik vaak naar kijk en die mij er steeds aan herinnert dat opgeven in veel situaties een slecht idee is. Als je wat wilt bereiken, dan zul je moeilijkheden en uitdagingen tegenkomen. Als je opgeeft, weet je in ieder geval zeker dat je niet zult slagen!

1 comments:

Creation by Heart zei

Hallo Ben, leuk dat je een blog gemaakt hebt. Ik ben meteen volger geworden. Ik heb sinds februari,onverwachts, een blog. Inderdaad "never give up" het is even wennen, maar over een maand heeft het BLOG geen geheimen meer voor je. Succes en houd vol he.